زندگی گرافی

explain

شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۳۸ ب.ظ

ویژه ی " دوستان تازه وارد ":

1- همه ی فوتوها کار خودم هستن فقط جملات رو با ذکر نام نویسنده انتخاب می کنم.

2-برداشتن فوتوها  با " ذکر منبع "  آزاد است  :)

3-از یادداشت  55 به بعد همه ی فوتوها " مُهر دار  " می شن . . .


  • مژده مصدقی

نظرات  (۶۰)

  • پسران پرواز
  • سلام وبلاگ قشنگی داری
    قالبتم واقعا خوبه
    فقط یکم دیر بالا میاد وبت.
    عید سال 93 رو با جدیدترین آهنگ ها و آلبوم ها بگذرونیم
    دانلود رایگان و با لینک مستقیم و بدون تبلیغات اضافی فقط با یک کلیک از وبسایت ما.منتظر حضورتون هستم
    ممنون
    نظر یادتون نره

    پاسخ:
    پاسخ: چشم ,حتما
  • مَریـ❤ـمـ بــآنـو :)
  • عزیزم :)

    پاسخ:
    پاسخ: :)

    منتظر مطالب بعدیت هستم عزیزم
    تا اینجا که خیلی خوب بودن
    کوتاه و پر معنی

    پاسخ:
    پاسخ: ممنون عزیز دلم 3>
    مرسی که به وبم سر زدی بازم بیا
    وب توم خیلی عالیه تبریک میگم

    پاسخ:
    پاسخ: ممنووون عزیزم.چشم حتما،بازم منتظرتم :)
    مرسی که وقت گذاشتی و خوندی

    پاسخ:
    پاسخ:
    خواهش....
    Aziizam webet khoobe.
    Halemn kheili vaghte injoore.avaz shodani nist...mamnoon k b fkramiii

    پاسخ:
    پاسخ: قربونت عزیزم.با توجه به اینکه گفتی به کسی سر نمی زنم ممنون که اومدی :)
    سلام
    باوبلاگت ازطریق یکی ازبهترین وبلاگهایی که دوستش دارم،آشناشدم خوشحالم که وب خوبی داری والبته برات آرزوی موفقیت دارم.

    پاسخ:
    پاسخ:
    ممنون,لطف کردین .مرسی ...
    سلام
    مرسی سر زدی
    وب شما هم عالی بود
    فقط دیر بالا اومد فک کنم به خاطر فریم قالبت باشه
    بهرحال خوشم اومد.

    پاسخ:
    پاسخ: سلام,ممنون
    آنقدر که بودن تو را میخواهم بودن خود را نمیخواهم!

    چقدر زیباست این عشق

    محو تو شدن را دوست دارم.............

    پاسخ:
    پاسخ: 3>
  • انقراض یافته
  • از لطفی که به وب داشتی ممنون مژده جان

    از پیدا کردن دوستای جدید جدا خوشحال میشم :-)

    + قول میدم مدام سر بزنم

    ++ اسمم فرشته ست واسه راحت ارتباط برقرار کردنمون گفتم

    +++ همیشه خوب باشی

    پاسخ:
    پاسخ: خواهش میکنم گلم،واقعیتو گفتم :)
    ممنونم :)

    شب را دوستـــ ــ ـ دارم …!
    چرا که در تاریکـــ ـی ..
    چهره ها مشخــــــ ـص نیست !!
    و هر لحظــــــــ ـه ..
    این امیـــــ ـد ..
    در درونــــــ ــم ریشه می زند …
    که آمده ای ..........
    ولی من ندیده ام!

    پاسخ:
    پاسخ: زیبا بود...
  • انقراض یافته
  • شما هم لینک شدی دوستم :-)

    فکر کنم بدترین ُ سخت ترین کار همین اسباب کشی کردنه :-/

    پاسخ:
    پاسخ:
    وای گفتی....:(
    salam. vebe besiar zibayi darin. be vebe manam sar bezanin. hatman khoshetoon miad

    پاسخ:
    پاسخ: سلام.ممنون
    چشم حتما میام
    حرفهای دلم گران شده اند

    کسی خریدارشان نیست دیگر ،

    اما من حراج نمی زنم به آنها !

    بگذار مرجوعه ها , ته قلبم بمانند برای روز مبادا

    شاید کسی به اصل بودنشان ّپی برد روزی !


    پاسخ:
    پاسخ:
    سپاس
    عزیزم من لینکیدمت
    شما ک منو نلینکیدی آجی

    پاسخ:
    پاسخ:
    چرا گلم ،یه بار دیگه نگاه کن :)
    ممنون.

    شما هم در لیست پیوند ها قرار گرفتید

    پاسخ:
    پاسخ:
    مرسی
  • هـمـیـشـه،آمـبـر بـرآون...
  • درود! =)
    امیدوارم حالتون خوب باشه! :)
    وبتون خیلی عالیه! فکر کنم نصف بیشتر عکسا رو سیو کردم! حس خیلی خوبی به آدم میدن! =)
    مرسی از اینکه سر زدین و نظر دادین! خیلی لطف دارین! :)
    ممنون و بدرود! :)

    پاسخ:
    پاسخ: درود بر شما
    کار خیلی خوبی کردین،خوشحالم که خوشتون اومده :)

  • هـمـیـشـه،آمـبـر بـرآون...
  • =)
    هـمـچـنـیـن! =) بـآعـث افـتـخـآره! =) لـیـنـک شـدیـد! =)

    پاسخ:
    پاسخ: مرسی عزیزم،لطف کردین :)
  • مـَن ُ هـَمـ نـَفسَمـ
  • خواهش میکنم آجی نازم

    پاسخ:
    پاسخ:
    :)
    دلتنگ که باشی آدم دیگری میشوی …
    خشن تر ، عصبی تر ، کلافه تر ، تلخ تر و جالب تر اینکه با اطراف هم کاری نداری !
    همه اش را نگه میداری و دقیقا سر همان کسی خالی میکنی که دلتنگش هستی ....


    پاسخ:
    پاسخ: عالی بود
    ممنون عزیزم

    شما هم لینک شدی


    پاسخ:
    پاسخ: :)

  • انقراض یافته
  • من آخه خودم ب این عذاب ِ اسباب کشـی میلیون هـا بار دُچار شدم !

    پاسخ:
    پاسخ: :(
    خیلی سخته ه ه ه

    موفق باشید

    پاسخ:
    پاسخ:
    ممنون
    نَتَرس بیـــــا

    اینجـــا تاریک نیست

    اینجـــا جاییست رویایی مخصوص تو

    پشیمان نمیشوی

    بدون ترس در آن قدم بُگذار

    فقط کمی تَرَک دارد

    اینجـــا قلبِ من است


    پاسخ:
    پاسخ: سپاس از حضورتون....

    مژده جان خیلی وب خوبی داری.موفق باشی.پیش منم بیای خوشحال میشم.

    پاسخ:
    پاسخ: قربونت گلم.چشم

    مرسی من شما رو با چه اسمی اینک کنم؟


    پاسخ:
    پاسخ: هرچی که دوست داری عزیزم.مژده ,یادداشت های پراکنده.....

    سلام مژده جان ... ممنونم که اومدی وهمیشه منتظر اومدنت هستیم هم من هم خیار شور :))

    فقط یه لطفی بکن ومارو به اسمه قروقاطی نوشت لینک کنین ...

    خب بانوی زیبای ما چند سالته ؟؟؟ بچه کجایی؟؟؟ :))


    پاسخ:
    پاسخ: سلام عزیزم،چشم درستش میکنم :)
    این سوالیه که فکر می کنم همه ی بچه هایی که میان وبم به ذهنشون رسیده باشه،چون پروفایل نداره قالبم :) میتونی سنمو حدس بزنی ،اهل کجا بودنمم داستان داره :)
    سلام عزیزممممممممم
    فداااااااااااات i love you
    مرسی سر میزنی
    دفعه بعدی من زودتر میام پیشت

    پاسخ:
    پاسخ: خواهش عزیزم...:)
  • انقراض یافته
  • ببخش عزیزم خونه تشریف نداشتم :-/ این شد که دیر اومدم

    + خوبی خانومی ؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    قربونت عزیز دلم،تو خوبی؟
  • مهلا و زینب
  • سلام وب خوبی دارید ازتون دعوت میکنیم که به وب گروهی ما بیاید خوشحال میشم نظز بذارید.با اینکه پست کمی داریم لطفا نظر بذارید.مرسی از شما.
    باسلام
    به وبلاگ قرآنی ماسر بزنید
    با تلاوتهای تصویری-زیبا ونادر به روزیم
    نظر یادتون نره
    باتشکر
    زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست

    هرکسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود

    صحنه پیوسته به جاست

    خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد...

    سلام.

    سال نو را به شما و تمامی عزیزان و دوستدارانتان تبریک عرض میکنم.

    قطعه شعر بالا اثری از خانم ژاله اصفهانی بود که تقدیم حضورتان شد.امیدوارم نغمه های زندگی شما همیشه جاوید و ماندگار باشد.به امید روزی که ایرانی آباد و آزاد را شاهد باشیم و برای تغییر دنیای خود و دیگران تلاشی شایسته داشته باشیم.

    پیروز و سربلند باشید.

    پاسخ:
    پاسخ: ممنون،همچنین دوست عزیز
    نظرتونه درباره وبلاگم نگفتید.......خوشحال میشم......نظرتونه..بگید......با تبادل لینک موافقیید
    سال نو مبارک

    ---------------------------------

    من برررررررررررررررگشتم :دی
    به کمکت نیاز دارم


    پاسخ:
    پاسخ: هووووووراااااا همیلا برگشت:-) سال نو توام مبارک :-) من در خدمتم

    سلام عیدتون مبارک بازم مثل همیشه آپیم[قلب

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام،همچنین.
  • سیزده (کافه دنج)
  • سیزده هستم
    23 ساله
    متاهل
    با آرزوی شادی برای همه

    پاسخ:
    پاسخ: :)
  • ஜ۩۞۩ ஜ ♣ پشه پروشگاهی ♣ ஜ۩۞۩ஜ
  • … ……… … … … $ ★
    $… … …… … .$… $
    $$… … … … $… … $
    $$$… … … $ … … …$
    $$$$… … $ … … … …$
    $$$$$… $ … … … … …$ ★
    $$$$$$$$$$$$$$$……… $…$…$…$… $ ★
    $$$$$$$$$$$$$$ … … … … …… … $
    $$$$$$$$$$$$$… … …… … ………$
    $$$$$$$$$$$$… … … … ……… $
    $$$$$$$$$$$… … … … … …$
    $$$$$$$$$$… … … …… …$ ★
    $$$$$$$$$$$… … … … … .$
    $$$$$$$$$$$$… … … …… … $
    $$$$$$$$$$$$$……… … …… … $
    $$$$$$$$$$$$$$ … … … … … … $
    $$$$$$$$$$$$$$$………$…$…$…$…$ ★
    $$$$$…$… … … … … $ ★
    $$$$… …$… … … … $
    $$$… … …$… … … $
    $$… … … …$… … $
    $… … … … …$… $
    … … …… … … $ ★

    .....................................
    ایـــــــــن روزهـــــــــا دوســـــــــتــــــــ داشتــــــــن

    بــــــــه حـــــــراج گذاشــــــــــته شده اســـت
    همـــــه بــــه همـــــ ، بـــــی بهــــــــانه

    میـــگویـــــــند دوستــــت دارم
    برای همـــــــــین اگـــــــر روزی

    جـــــــایی
    کســــــی

    ازصمیم قلـب
    گفتـــــــ دوستـــــــــت دارم

    لــبــخند می زنیــــــم و می گوییــــــــم
    ممنون.... بهم سر بزن و 6 تا کانت به یادگا بنویس
  • ஜ۩۞۩ ஜ ♣ پشه پروشگاهی ♣ ஜ۩۞۩ஜ
  • 6 تا کمتر قبول نیست

    پاسخ:
    پاسخ:
    :O
  • ஜ۩۞۩ ஜ ♣ پشه پروشگاهی ♣ ஜ۩۞۩ஜ



  • چـــایــت را بــــــنوش...
    نگــــــرانِ فـــــــردا نــــــــباش !
    از گنــــــدمـــزارِ مـن و تــــو...
    کـــــاهــی مــی مــانـــد !
    بـــــــرایِ بـــــادهــــا !


  • ஜ۩۞۩ ஜ ♣ پشه پروشگاهی ♣ ஜ۩۞۩ஜ
  • $$$$_______________________________$$$$$
    __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
    ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
    ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$,_’.____.’_,,$$$$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$$,, ‘.__,’_$$$$$$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
    ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
    __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
    _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
    ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
    ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
    _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *’,,
    *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
    ______,;$*$,$$**’____________**’$$***,,
    ____,;’*___’_.*__________________*___ ‘*,,
    ,,,,.;*____________—____________ _ ____ ‘**,,,,
    *.°
    ?
    …°
    ….O
    …….°o O ° O
    ……………..°
    ………….. °
    …………. O
    ………….o….o°o
    ……………..O….°
    …………o°°O…..o
    ………..O……….O
    …………° o o o O
    ………………….?
    ……………….?
    ……………?
    ………..?
    ……..?
    آرام می آیم همانجای همیشگی ، سر همان ساعت همیشگی

    با همان شوق که می شناسیَش با خودم حرف می زنم

    برای خودم خاطره تعریف می کنم

    و بی صدا مثل همیشه می روم بی آنکه تو آمده باشی !
  • ஜ۩۞۩ ஜ ♣ پشه پروشگاهی ♣ ஜ۩۞۩ஜ
  • شبیهـ کسی شدهـ ام کهـ []!
    |...|
    پشتـ دود سیگارش بـآ خود می گوید [?]!
    |...|
    باید ترکـــــxـــ کنم [:|]!
    |...|
    سیگــآر رآ [:(]!
    |...|
    خانهــــ رآ [:(]!
    |...|
    زندگیــــxـ رآ [:'(]!
    |...|
    و بــآز پُکـــی دیگـــر مـــی زند [:'|]!
    ────(♥)(♥)(♥)────(♥)(♥)(♥) _
    ──(♥)██████(♥)(♥)██████(♥)
    ─(♥)████████(♥)████████(♥)
    ─(♥)██████████████████(♥)
    ──(♥)████████████████(♥)
    ────(♥)████████████(♥) __
    ──────(♥)████████(♥)
    ────────(♥)████(♥) __
    ─────────(♥)██(♥)
    ───────────(♥)

  • ஜ۩۞۩ ஜ ♣ پشه پروشگاهی ♣ ஜ۩۞۩ஜ
  • ☼ ☀ ☁ ☂ ☃ ☄ ☾ ☽ ❄ ϟ☼ ☀ ☁ ☂ ☃ ☄ ☾ ☽ ❄ ϟ
    ☼ ☀ ☁ ☂ ☃ ☄ ☾ ☽ ❄ ϟ☼ ☀ ☁ ☂ ☃ ☄ ☾ ☽ ❄ ϟ


    ♥▒♥________♥▒♥
    _____♥▒▒▒♥_____♥▒▒▒♥°°
    ____♥▒▒♥▒▒▒♥▒▒▒▒♥▒▒♥
    ___♥▒▒▒▒▒♥♥♥♥♥▒▒▒▒▒♥
    ____♥▒▒▒♥▓▓▓▓▓♥▒▒▒♥°°°
    _♥▒▒▒▒♥▓▓▓▓▓▓▓♥▒▒▒▒♥
    ♥▒▒♥▒▒♥▓▓▓♥▓▓▓▓♥▒♥▒▒♥
    _♥▒▒▒▒♥▓▓▓▓▓▓▓♥▒▒▒▒♥°°
    ____♥▒▒▒♥▓▓▓▓▓♥▒▒▒♥
    ___♥▒▒▒▒▒♥♥♥♥♥▒▒▒▒▒♥°°°
    ____♥▒▒♥▒▒▒_▓♥▒▒♥▒▒▒♥
    _____♥▒▒▒♥_▓____♥▒▒▒♥
    ______♥▒♥__▓_____
    _____________▓
    ______________▓___
    _______________▓
    ________ஞ۩♣___▓___ஞ۩♣°°
    _____ஞ۩♣ஞ۩♣

    ☼ ☀ ☁ ☂ ☃ ☄ ☾ ☽ ❄ ϟ☼ ☀ ☁ ☂ ☃ ☄ ☾ ☽ ❄ ϟ
    ☼ ☀ ☁ ☂ ☃ ☄ ☾ ☽ ❄ ϟ☼ ☀ ☁ ☂ ☃ ☄ ☾ ☽ ❄ ϟ
  • ஜ۩۞۩ ஜ ♣ پشه پروشگاهی ♣ ஜ۩۞۩ஜ

  • ________________00___00________________
    _______________00_____00_______________
    ______________00_______00______________
    _____________00_________00_____________
    00000000000000___________00_000000000000
    __00______________0یه0______________00__
    ____00________0ستاره خوشگل0_______00___
    ______00_________0برای0_________00______
    ________00_____0تو دوست0_____00________
    __________00_____0عزیزم0_____00__________
    _________00_________________00_________
    ________00________0000________00_______
    _______00_______00____00_______00______
    ______00_____00__________00_____00_____
    _____00___00________________00___00____
    ____0000________________________0000___
    ما خیلی هم راضیم :) خیلی قشنگن خیلی زیاد :)*

    پاسخ:
    پاسخ: لطف داری عزیزم :)

    خوآهش میکنم عزیزم ببخشید این همه دیر :)*

    پاسخ:
    پاسخ:
    اشکال نداره :-)
    سلام

    نه دیگه اخراج شدم

    بعد یکی از این جمله های کوچیک وبلاگ منم به سلیقه ی خودت وردار عکسشو دُرست بنما بی زحمت ...

    پاسخ:
    پاسخ: چشم حتما ....

    عزیز دلمی :)* خوشحالم که دوست داشتی عنوان رو :)*
    شرمنده کردی خانوم گلم :**************************

    پاسخ:
    پاسخ:
    خواهش می کنم عزیزم کاری نکردم:-) خیلی هم خوب بود:-)
    وبت خیلی خوفههههههه
    با اجازه چند تا از این یاد داشت ها رو کپی میکنم

    پاسخ:
    پاسخ: ممنون عزیزم.با رعایت حق کپی رایت :)
    100% رعایت مینمایم
    هم زیرشون مینویسم هم لینکت کردم


    پاسخ:
    پاسخ: ممنون عزیزم :)
    سلام وبلاگ خوبی داری به وبلاگ من هم سری بزن بد نیست نظر یادت نره
  • انقراض یافته
  • سلام خانومی نیستی ؟ نمیای پیشمون ؟

    + اومدم بگم بیادتما

    مواظب خودت باش

    پاسخ:
    پاسخ: سلام عزیزم.چرا همیشه میام :)
    لطف داری عزیزم
    چشم

    سلام
    بگذار این تکراری تــــــــــــــرین تکرار را بارها تکرار کنم
    وبلاگ زیبایی داری .

    به منم سر بزن یادت نره .
    کـُلِ عـُمـرمـون دِپــرِس بـودیـم...

    ولـى تــو اِعـلـآمـیـه مــون مـیـزَنـَن

    شــآدروآن !!!
    قشنگه...


    پاسخ:
    پاسخ:
    ممنون
    وای مژده خوشحالم که هستی عزیز دلم :)*

    ایشالا که همه رو خوب دادی بشین استراحت کن بچه جان نمیخواد بخونیشون :)***************************

    پاسخ:
    پاسخ:
    عززززززیزم...:)
    خوب بودن خدا رو شکر...
    سلام

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
  • انقراض یافته
  • به دلایلی آدرسم عوض شد

    + خواستم خبر کنم کـ ناراحت نشی
    م‍ده جون من خیلی دوست دارم مثل تو خودم بسازم لطفا بهم یاد بده.

    پاسخ:
    پاسخ:
    عززززیزم :) چشم
    :)

    پاسخ:
    پاسخ:
    :-)
  • ♥ عطـ ـ ــر بـ ـ ـارون..♥
  • به باران دل نبند
    که هر چهار فصل دیوانه‌ات خواهد کرد
    اگر ببارد ، از شوق
    اگر نبارد ، از دل‌تنگی . . .

    ♥ عطـ ـ ــر بـ ـ ـارون..♥

    پاسخ:
    پاسخ:
    سپاس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    مدال رنگی