زندگی گرافی

یادداشت 9

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۳۶ ب.ظ

  • مژده مصدقی

نظرات  (۸)

مژده سلام خوبی خوشحالم بروز کردی مامان خوبن؟ سلام برسون شمارت از گوشیم پاک شده بود نتونستم زنگت بزنم وبلاگت اول شد کربلا برنده شدی ایمیل جدیدمو ادکن انلاینم تا بیای مسنجر mary77y@yahoo.com

پاسخ:
پاسخ: عذر میخوام,به جا نمیارم :(

سلام عزیزم از اینکه سر زدی و خوشت اومد از وبم

خوشحالم :) مظالبت خیلی زیبا هستن ...

موفق باشی

پاسخ:
پاسخ:
ممنون گلم.خواهش میکنم.واقعا خوشم اومد :)
بازم بیا سر بزن
ممنون، چند تا از کارهاش رو خوندم

خودم هم چند تا نمایشنامه بلند نوشتم که خیلی دوست دارم با دیگران به اشتراک بزارم اما چون طولانی ـن حوصله تایپ کردنشون رو ندارم



پاسخ:
پاسخ: به هر حال پشتکار داشته باشین و ادامه بدین

وای شه وبلاگ نازی
ممنون که سر زدی بازم بیا حتما

پاسخ:
پاسخ:
ممنون,لطف داری :)
چشم,شما هم همینطور
وقـتی یـه چـیــزی بـهـت میـگـه حـــرصـت دراد...

بـرمـیگــردی و بـا اخـــم نـگاش میـکـنی و یــه ضــربـه مـیـزنی

بـه بـازوش کـه بـگی خـیلی بـدی...

امــا تنـهـا کاری که اون مـیکنـه یـه لبـخـنـد مـیـزنـه و مـیگـه :

زدی؟!...مـنــو زدی؟بـاشه...!

قـهــر مـیکـنـه و روشـو بـرمـیگـردونـه ...

اونـجــاس کـه دلـت میـگیـره...

اسـمشـو بـا تـمــام عـشـق صــدا میـکـنی

دسـتـاتـو میـگیـره و میـگـه جــونـم؟

شــوخی کــردمــو مـیـبرتـت تـو آغـوشـش....

چـشـاتــو میـبنـدی و دلــت آروم میـگـیـره!!!

اونـجــاس کــه مـیگی خــدایــا ازم نـگـیـرش...

پاسخ:
پاسخ: عزیززززززم :)
سلام عزیزم
یه سر بهم بزن به سوالم ج بده
و اینکه
اینساگرام هستی عایا؟

پاسخ:
پاسخ:
سلااااام به روی ماهت
آره هستم :)
سلام عزیزم چه وب باحالی داری ،آدم کیف میکنه،راستی منم یه سایت دارم خیلی تر و تمیز و شیکه ممنون میشم بیای و نظرت رو بگی حتما یه سر بیا
اگه خواستی میتونی منو با اسم عکس های جدید بازیگران لینک کنی
حتما بیای و سر بزنی ها!چشم به راه تو هستم
یا علی خدانگهدار
سلام دوست عزیز
واقعا وبلاگ قشنگ و زیبایی داری.امیدوارم هر روز بهتر از دیروزش بشه
من اومدم به وبلاگت اگه میشه تو هم از مغازه من دیدن کن
خیلی بدی اگه دیدن نکنی [گریه]
ممنون میشم یه khariD کوشوووولووو هم بکنی! کوشولوها!
http://yect.com/1jPT

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مدال رنگی