زندگی گرافی

یادداشت 34

جمعه, ۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۴:۵۴ ب.ظ
  • مژده مصدقی

نظرات  (۹)

ببخشید متوجه نشدم........اول نخونده بودم

پاسخ:
پاسخ: خواهش می کنم.به هر خال من برای هر نظری و هر گقته ای ارزش قایٔلم
.همیشه هم تعریف خوب نیست
من که هیچ جای نرفتم
اخه اسم من شکوفه ست
سال نو مبااااااااارک

پاسخ:
پاسخ:
:-) .سال نو شمام مبارک
خیلی قشنگ بود مژده جونمواقعا راس میگه

پاسخ:
پاسخ:
مرسی
وبلاگ زیبایی دارید..سال نوتون مبارک


پاسخ:
پاسخ:
ممنون،همچنین :-)
سلوووووووووووووم آجی جونم خوبی؟چه خبرا؟خبری نی ازت؟خوش میگذره؟بدو بیا آپم این آپ خیلی خوبه محتاج لایکتم گلم


پاسخ:
پاسخ: سلام.میام حتما
سلام آجی مژده بابا کجایی؟بدو بیا آپم


پاسخ:
پاسخ:
چشم
مژده جان پیش من هم بیا....


پاسخ:
پاسخ:
چشم گلم.تازه برگشتم
سال نو شما هم مبارک
سالی پر از موفقیت و تندرستی رو برات آرزو میکنم

پاسخ:
پاسخ: ممنونم
دلم که میگیرد..
بغض میکنم اما گریه نه..
سکوت میکنم اما فریاد نه..
لبخند میزنم اما خنده نه..
دلم که میگیرد فقط آرام مچاله میشوم...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آپم بدو بیا!!!!

پاسخ:
پاسخ: چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مدال رنگی