زندگی گرافی

یادداشت 45

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۲۴ ق.ظ
  • مژده مصدقی

نظرات  (۴)

سلام دوست عزیز. می خواستم خواهش کنم که لطف کنید به این وبلاگ تشریف بیارید و به عشقم کسری تولدش را تبریک بگید. اگر تشریف بیارید خیلی خوش حال میشم. ممنون از شما
اوهوووم...

البته من خودم بیشتر با شخصیت فروغ حال میکنم که البته شخصیت ـش تو هم شعر هاش موج میزنه...

یدونه فیلم هم داره (خودش کارگردانی کرده) خانه سیاه است خیلی دوسش دارم، شاهکاری ــه

پ.ن: 45 را زیاد نپسندیدیم! (انتقاد!)


پاسخ:
پاسخ: متاسفانه ندیدم اون فیلم رو :(
مرسی که انتقاد کردی...
داشتم شک میکردم به کارام
چه عجب لب قلم مویتان لب به افطار برد !
+ شرمنده نمی توان انتقاد کرد. زیبا بود. اصرار دارین به اون سیبیل پس زمینه می تونم گیر بدم.
+ دروغ چرا, این سکوت ها جیغ خنده ی وحشیانه می طلبند تا همچین غم و غصه و احساسات بزرگ را هضم کند و بشورد و ببرد.
+ ماراتنتان طویل و هنرتان جمیل. غم گیس سپید مدارید که دروغ گویند "مشکی رنگ عشقه". تازه کچلی از همه شون بهتره. دیگه ریزش مو ندارین.

پاسخ:
پاسخ: دیگه از خود گذشتگی کردم ُ دست به قلم بردم :)

من چی بگم به کارای خیلی قشنگ تو آخه ؟ :)*


پاسخ:
پاسخ:
عزیز دلم لطف داری....:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مدال رنگی