زندگی گرافی

یادداشت 48

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۴۴ ب.ظ
  • مژده مصدقی

نظرات  (۵)

salam azizam

mamnoonam ke tabrik gofti:*****

پاسخ:
پاسخ: خواهش می کنم.کاری نکردم :)

ترجیح میدم سکوت کنم ...
+ کاش می شد از این فیلتر سه مرحله ای ها گذاشت برای دل تا یه خورده سر و سامون می گرفت !
+ حسودی ! جدی از قلم نیما خوشم میاد. خوشحالم که اومد وبلاگ ! کلا از همه چیز این وبلاگ خوشم میاد !


پاسخ:
پاسخ: آره استعدادشو داره.خدا وبلاگتونو براتون حفظ کنه :)

مژده جان مغسی از کامنت های روحیه بخشت

پ.ن: منم به خیارشور حسادت میکنم :| جدی ها :| اصن نوشته هاشو دیدم درخواست نویسندگی دادم

پاسخ:
پاسخ: خواهش می کنم...
خدا به دادمون برسه از این به بعد این چیزا رو میشنوه یه وضی میشه اصلا :)

این یکی رو خیلی خیلی خلی دوست دارم :*


پاسخ:
پاسخ:
قابلتو نداره :)
سلام مژده دوست داشتنی
اشعار و تصاویری که انتخاب می کنی بسیار به دلم می نشینند
سربلند باشی گلم

پاسخ:
پاسخ:
ممنونم از لطفتون....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مدال رنگی