زندگی گرافی

یادداشت 50

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۱۵ ب.ظ

  • مژده مصدقی

نظرات  (۲)

با این که زیبا بود ولی فعلاً همه چیز به قدری قر و قاطی هست که به جای امید فقط تلاش کنم فکرای حماسی کنم ... !
+ اکسپلین نو مبارک.
+ راضی بودم و اگر به قاطی نوشتام گیر ندین خون به دل نمیشم !
+ هدیه ...
"من در خانه‌ی خود منزل می‌گزینم،
هرگز از کسی تقلید نکرده‌ام،
و به هر استادی که نتوانسته است
بر خود خنده زند
می‌خندم."
+ لوح سر در خونه‌ی نیچه. پیشاپیش ممنون !

پاسخ:
پاسخ: ممنون..
باشه دیگه گیر نمیدم !
جمله همینیه که الان تو این کامنت هست یا اونایی که توی کامنت قبلب گذاشتین,برام بفرستین
پیشاپیش هم قابلتونو نداره...
بابت نکته هم ممنون...
بابا این گیرو شوخی کردم !
+ نه اونایی که تو خصوصی بودن محض مزاح بودن. اصل کاری همینه !
+ ذوق ادبی احساسیم کوره دیگه. شرمنده !

پاسخ:
پاسخ:
:-)
چشم،سلیقه ها متفاوته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مدال رنگی