زندگی گرافی

یادداشت 51

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۲۴ ب.ظ
  • مژده مصدقی

نظرات  (۸)

سلام گلم میشه لینکم کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این جالب بود مژده جان :))

پاسخ:
پاسخ:
مرسی عزیز دلم:-)
از اون حرفایی که علی‌الخصوص امروز نیاز داشتم یکی بهم بزنه !
+ نه. انگار نمی تونم بگم نه.

پاسخ:
پاسخ:
پس تلنگر به موقعی بود :-)
دروغ چرا؟؟
خودم بهش گفتم بهتره تو وبه خودش بنویسه چونکه نویسندگیش خیلی طنز نبود ... ومهمتر اینکه سرش خیلی برای هروز تو نت سرزدن شلوغ بودو وخ نداش!

پاسخ:
پاسخ: آره ,منم احساس کردم سبکش با شما فرق داره
وبلاگت محشره

پاسخ:
پاسخ:
سپاس....
سلام !
یه وبلاگ شبیه به چشمم خورد گفتم آشنایی بدم.
+ www.e89.blogfa.com
+ همکارن.
+ نسبت فامیلی ندارین ؟ اسم وبلاگو عرض می کنم !
+ جسارت نشه ! به پای کارای شما نمی رسه !
+ امشب آپیم. هنوز نه.

پاسخ:
پاسخ: سلام
نه ه ه ه :( اولین باره این وب رو می بینم !!



هرچند نگرفتم که چی گفتم :(

پاسخ:
پاسخ:
:-(
این خیلی خوب بود :) آفرین :) تناسب عکس و نوشته هم عالی :*

پاسخ:
پاسخ:
مرسی ساغر جان :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مدال رنگی