زندگی گرافی

یادداشت 52

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۱۳ ق.ظ
  • مژده مصدقی

نظرات  (۷)

به دنبال واژه نباش ...
کلمات فریبمان می دهند !
وقتی اولین حرف الفبا کلاه سرش میرود ...
فاتحه بقیه حروف را باید خواند !!!
============================================
آپیدم بدو بیا!!
چه با سلیقه :))))*

پاسخ:
پاسخ:
:-)
بسیار زیبا ...
+ اسم وبلاگ این نبود ... چی بود ؟
+ این یارو لطفاً چترشو بده به من !

پاسخ:
پاسخ:
اسم قبلی یادداشت های پراکنده بود که تغییر پیدا کرد به زندگی گرافی....
چتر مال شما!
میگم حالا این گرافی، گرافیکیه یا گرافیتیه یا فقط همین جوری گرافیه ؟
+ بابت چتر ممنون. امروز صبح دستم رسید.
+ احساس می کنم به اون خونه هم نیاز دارم.
+ طماع نیستم ! حوصله م سر رفته.

پاسخ:
پاسخ:
گرافیه ...همیجوریم انتخاب نشده بر اساس محتوای وبلاگ ُ مطالبیه که گذاشته میشه...
خونه هم مال شما !دیگه هیچی نموند !
سلام زیبا بود
شعر هم که فوق العاده
یه نظر هم بدم اینکه در انتخاب شعر که عالی فقط در عکس تنوع بدی بد نیست

پاسخ:
پاسخ: سلام
ممنون,چشم...
مژده جان یه دنیا ممنون !
+ ما پستامونو شماره نمی‌زنیم ولی شما هر موقع موضوع بدی من و مهدیه خودمونو می چلونیم یه چیز خوب در میاریم !
+ میانترم و پایان ترم یه طرف، فارغ التحصیلی یه طرف، پروژه هم یه طرف، کلاً مارو توی لیست مصائبتون نذارین ! خیلی هم لطف کردین !
+ سیستم نظردهی افتضاح شده. ولی کامنت شما یه بار رسید.

پاسخ:
پاسخ:
خواهش می کنم.امیدوارم خوشتون اومده باشه


سر نمیزنی چرا عایا?

پاسخ:
پاسخ: چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مدال رنگی