زندگی گرافی

یادداشت 58

دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۴۴ ب.ظ
  • مژده مصدقی

نظرات  (۶)

... البته اگر در حال رکوع به آن بنگری !
+ رسیدن به خیر ! بیشتر باشین !
+ این تفکرات کافکایی و صادق‌هدایتی مخ مارو فاسد کرد رفت ... کاش حداقل یه کتاب ازشون می‌خوندم بعد این جوری می‌شدم.
+ یه سؤال : تباهی یعنی چی و چه حسی باید بده به آدم ؟

پاسخ:
پاسخ:
دلم میخواد باشم اما نمیشه
به نظر من تباهی یعنی احساس پوچی مطلق یعنی آدم فکر کنه به آخر رسیده همراه با یه حس بیهودگی


ای جانم به این جمله زیبا
مرحبا مژده بانوی گلم که انتخابهایت حرف ندارد

پاسخ:
پاسخ:
قابل شما رو نداره عزیزم :-)
جدا خیلی خوشم اومد احسنت به این خدایی که ماداریم

پاسخ:
پاسخ:
بی نظیره :-)
سلام
من نویسنده جدید گرفتم (آقا جمیدرضا) واسه خاطر همین اسم وبم عوض شده کردمش دیوونگی های ما اگه میشه درستش کن.
راستی خوش امد گویی به نویسنده جدید یادت نره تو پست نویسنده جدید کامنت بذار مرسی
  • ヅ دیـوونه و روآنشـنـآس
  • اسم ِ منم مژدست :)

    پاسخ:
    پاسخ:
    خوشبختم :-)
    نه مگه من همچین حرفی زدم؟ :))

    گفتم فکر می کردم اینجا بیشتر خوش بگذره...

    پاسخ:
    پاسخ: حتی فکرش هم خوب نیست :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    مدال رنگی