زندگی گرافی

یادداشت 59

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۴۲ ب.ظ
  • مژده مصدقی

نظرات  (۱)

میگم ... مژده جان ... یه سری ایده‌آلا دست خودمون نیست ؟ منظورم اینه که یه چیزایی هم واقعاً ایده‌آل نیستن ... نمی‌دونم ... شایدم دارم چرت و پرت میگم !
+ نمی دونم چرا از شماره‌ی 55 به این طرف ارتباط برقرار نمی‌کنم ... یا شاید از 53 ...
+ برای اولین بار به این رنگی رنگی ها سر زدم ! چیز جالبی به نظر می‌رسه. اون قدر که یه لحظه فکر کردم اینستاگرام درست کنم.
+ کسی که مسافره میره ... اونی که مونده مهمه !

پاسخ:
پاسخ: - چرا اما فقط بعضیاشون دست ماست نه همشون از اون بعضی ها هم...
- اگه اشکال از منه پوزش میخوام
- گروه خیلی موفق هستن.خودمم فرصت کنم حتما شرکت می کنم
- این مدل مسافرتا رو دوست ندارم که یکی بره یکی بمونه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مدال رنگی