زندگی گرافی

یادداشت 60

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۲۰ ب.ظ
  • مژده مصدقی

نظرات  (۴)

هیچوقت قرصهایی که حال ادموخوب میکنن جای
ادمهایی که دلم ادموقرص میکنن نمیگیرن
تقدیم به همه خوبهای زندگی

----------------------------------------------------------------
سلام آپم بدو بیا
کمتر از 2 نا کامت نذاری هااا منتظرم
تو پست ثابتم نذار


درود بانوی دلم

پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیزدلم
این یکی عالی بود ... ! بالأخره ارتباط برقرار کردم !
+ و چه می‌خواهد !
+ این عدم برقراری ارتباط دنبال مقصر نمی‌گرده ! نمی‌شد که حالا شد ! به قول یه بابایی (بابا هم نبود ... قبلنا خانوم بود ولی بعد مرد شد) "درستی سیاسی یه چیزه، درستی احساسی یه چیز دیگه".
+ مسافرا همیشه برای خلاص شدن از افراد همیشگی میرن سفر ... وگرنه آسمان همین رنگ است !

پاسخ:
پاسخ: -خدا رو شکر...
-این سوالیه که همه مون باید بپرسیم...
- متاسفانه همینطوره،سفر برای من چیزی رو عوض نمیکنه
بانو کارات فوق العادس ها :*****************

پاسخ:
پاسخ:
لطف داری عزیز دلم :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مدال رنگی