زندگی گرافی

یادداشت 64

پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۰۵ ب.ظ
  • مژده مصدقی

نظرات  (۶)

مثل همیشه زیبا و خاص
مرسی عزیزکم

پاسخ:
پاسخ:
قربونت عزیز دلم،لطفت همیشه شامل حال من میشه
مژده جونم چه نوشته ی قشنگی رو انتخاب کردی و چقدر قشنگ ترش کردی :) آفرین هنرمند :*

پاسخ:
پاسخ:
قابلتو نداره عزیزم :-)
سلام

فوتو ها را با فوتوشاپ طراحی می کنید ؟


آپـــــــــــــــــــــــــــــم

پاسخ:
پاسخ:
سلام
اکثرا بله
سلااااااااااااااااام مژده خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟

چ خبرا؟؟؟؟؟؟؟

خیلی کم پیدا گشتی مژده :((

پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیزم،ممنون تو خوبی؟:-)
راستش به خاطر امتحاناس،سرم خیلی شلوغه :-(
باز هم عالی.
البته نمی‌خوام فاز شاعرانه‌شو خراب کنم ولی کلاً فکر نکردن هیچ‌وقت پیامدای خوبی نداشته. بعضی وقتا به یه نفر می‌رسم با خودم فکر می‌کنم من با این مشکل داشتم ؟ نداشتم ؟ و در نهایت به سلام بی‌جواب من ختم ... نمیشه. من خیلی مؤدب نیستم.
+ وضعیتتون کاملاً قابل درکه. بعد امتحانات منتظرتون هستیم. م که ظاهراً کسری سه نمره‌ی پروژه رو باید بپذیرم ... مقصر جامعه‌س :|
+ نیمه‌شفاف کردن مهر کار خوبی بود. هرچند هنرمند تو هنرشه !
+ هنوز حرف زدن با بقیه رو یاد نگرفتم. یه قسمتی خودشون صحبت می‌کنن که خوبه. اون قسمتی که من باید صحبت کنم نمی‌دونم باید درباره‌ی همون چیز بگم ؟ درباره ی یه چیز دیگه بگم ؟ موضوع رو بزرگ کنم ؟ تخفیف بدم ؟ البته اعتراف می‌کنم تا قسمت "لطفاً خفه شو" استقامت می‌کنم !

پاسخ:
پاسخ:
ممنون از لطفتون.بله انشالله بعد امتحانا بیشتر کار میکنم
متاسفانه به علت کمبود وقتم نمیتونم جواب همه ی جملات رو بدم.اما اونم بعد امتحانا جبران می کنم
راستی میام وبتون اما فرصت نشده نظر بذارم :(
اشکال ندارهشما بیا!

اصن نذار نظر :))


پاسخ:
پاسخ:
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مدال رنگی